Godmorgon

Då var det onsdag igen. Har väl inte stora planer för idag. Ganska skönt att inte veta vad som händer idag. Vi börjar även närma oss fredag.
 
Jag har väl en fundering som jag undrar om det är dåligt, lämnade ett cellprov för 7 veckor sen och jag har inte fått nått svar än, för dom sa att det tar högst 6 veckor innan man får veta nått. Så man undrar om det är något eller att dom har slarvat bort det. Hatar att vänta på svar. Förstår inte varför allt ska ta så lång tid. För så här länge har jag aldrig fått vänta, tycker att man har fått veta snabbt tidigare och då har det inte varit något.
Får väl hoppas att ett brev kommer idag.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tar säkert längre tid pga alla helgdagar. är säkerligen ingenting å oroa sig för.
Börjar bli dags för fika date snart :-)

Kram

Svar: Jag har också tänkt på att det har varit mycket helgdagar, men jag skulle ändå vilja ha brevet idag =) Får tänka på andra tankar.
Jepp, det börjar bli dags för fika snart. Måste ju få se lillflickan =)
Kram
Nina

2014-01-08 @ 15:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0