Godmorgon

Då har man fått vakna upp till en ännu härlig dag. Det bästa av allt jag steg upp redan klockan 08:00. Men nu ska jag berätta om gårdagen.
Jag hade riktigt trevligt så jag hoppas nu att jag får komma med, vi var väl 70-80st kvinnor.  Jag fick veta vad dom gör för något, vad man ska ha för kläder med mera.
Kan väl även säga att vi skänker pengar till välgörenhet, så det är ju vackert.  Sen har dom 4 budord, som varje medlem efter bästa förmåga har att leva upp till.
 
  • att besöka de sjuka
  • att hjälpa de nödställda
  • att begrava de döda och
  • att uppfostra de föräldralösa

 

Nu har ni fått en liten hint vad jag vill gå med i hihi.  Med det vill jag säga Ha en riktigt underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0