TGIF

Äntligen fredag och helg och ledighet. Den här helgen kommer så lägligt. För jag är så trött psykisk. Det har hänt något som får mej att grubbla hela tiden. Det hände på nyårsafton sen dess har det stört mej (fast det har varit under en lång tid egentligen, men jag har fått nog nu) så den här helgen ska jag bara göra vad jag vill hihi.
Och jag lovar er att jag kommer visa lite bilder från min nyårsafton men det får bli imorgon.
 
Idag kommer det bli fredagsmys, min sambo och jag och min älskade vovve. Jag har ju glömt att berätta att han älskade verkligen sin julkalender så jag kommer få köpa en sån i år också, men tack och lov är det många månader dit. Sen var han även så duktig på nyårsafton, han bryr sej inte om smällar eller raketer. Min lilla vovve är tuff hihi.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Kram till din duktiga lilla vovve

Svar: Jag är verkligen stolt över han =)
Nina

2014-01-04 @ 11:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0