The Gym

Det här är lite synd, för det är det här som förstör min walk in closet.
 
 
Crosstrainer står där i en hörna. Så det är där jag tränar, men hantlarna tar jag ut till hallen och kör samt situps. Vill ju inte att mina kläder ska börja lukta haha.
 
Men jag måste säga att det är verkligen en bra maskin, fast den hade mer än gärna fått hamna i garaget så hade man kunnat tränat där istället.
 
Idag blir det ingen träning eftersom jag tränade igår så det blir en vilodag idag, men imorgon kör vi igen innan jag ska åka och jobba.
 

Kommentarer
Postat av: veronica eriksson

Skulle också vilja ha en sån hemma! :) Kram

2014-01-18 @ 11:44:04
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0