Godmorgon

Vi kör en repris idag, dvs sitta ute och blogg i den härliga skuggan för nu är det 33 i solen, de ni! Hihi.
Måste erkänna att det är lite svårt att sova när det blir så fort varmt ute på morgonen, för vi får morgonsolen rakt in i sovrummet redan klockan 03. Men vet ni vad, jag gillar den här värmen den är som magisk på något sätt.
 
Jag tycker varje morgon när jag vaknar så har jag fått mer myggbett, har inte dom gjort sitt?! För det kliar så oroligt mycket och det är alltid jag som får mest myggbett, runt fötterna och händerna, benen och armarna. Jag gillar verkligen inte myggor.
 
Då får vi se idag vad jag ska lyssna på för nån sommarpratare, har ni nån tips?
Ha en jätte härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0