Tips

Jag älskar att ha blommor ute och inne. Så idag tänkte jag ger ett lite tips för ute.
 
 
Denna midsommarafton så hade jag just dom här smörblommorna och rabarberbladet, fast det var ju så klart finare då, för som på bilden ser ni ju att smörblommorna och rabarberbladet har ju som gjort sitt.
Men det jag vill komma med är att använda gamla fina flaskor till det, för jag vågar inte att ha ute riktiga vaser eftersom det brukar blåsa här där vi bor hihi. Och just den här flaskan är verkligen stabil hihi.
 
 
Just nu så pryder den här vackra i flaskan. 
Jag har tagit reda på några till flaskor som jag ska sen ha ute. Så då kommer det här bordet prydas av olika flaskor med olika höjder med fina blommor i.
 
Så ta reda på fina flaskor hihi.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Klart att man ska pryda med de blommor man har i sin trädgård.Fin flaska.Jag tror att Norrbotten har det finaste vädret.

Svar: Det tror jag med Gaby! =) Man njuter verkligen av detta vädret! Kram
Nina

2014-07-15 @ 18:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0