Välkommen JULI!

Wow, tror att det är mitt världsrekord att inte ha bloggat på en månad hihi. Nu är äntligen juli här och det är sommar och sol. Men jag tycker ändå att slutet av juni har gett sommarkänslor.
 
Det sista jag skrev i maj var att vi hade varit eller skulle till min mamma och äta middag och jag har självklart fotat det så nu kommer det komma lite matbilder hihi. Så nu får ni lite mattips som passar bra när det är sommar. För maten vi fick var så underbart gott!
 

Alltid gott med Hot Shot.
 
 
En super god förrätt med lax.
 
 
Man kan säga att vi blev bjuden på en sommarbuffé.  Det här är med smördeg, lax, sparris och nån röra.
 
 
Kycklingsallad och en tacospaj. Ni kan ju gissa att man blev verkligen mätt.
 
 
En drink som vi döpte till Luleå on ice.
 
 
Bilder från mina föräldrars fina terrass.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0