Godmorgon

Äntligen fredag, men nog kunde det väl ändå ha varit bättre väder. Minus 3,5 och det snöar, så idag blir det att skotta snö, jag som nästan hade lite förhoppningar att det var över nu. Men man ska komma ihåg att det är fortfarande mars, det är en vintermånad här uppe i norr. Det är först i april våren brukar komma hit upp.
 
Idag blir det självklart fredagsmys, tänkte att kvällens middag blir sallad sen ska det självklart vara lite tapas också. Så vi får se vad jag hittar för något i affären, sen ska jag även baka pizzabullar som vi ska ha med ut imorgon när vi grillar. Nu hoppas jag verkligen på fint väder imorgon!!!
 
Ha en helt FAB FRIDAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0