Tisdagstankar

När man vaknade i morse så trodde man att det skulle bli en kanon bra dag. Men vart är värmen? Man fryser ju nästan ihjäl sej hihi.
Vill inte ha bara 10 grader ska vara minst 18 så är jag nöjd.
 
Insåg just att det här är mitt andra inlägg för maj månad, jaja bättre sent än aldrig.
Kan väl erkänna att jag har inte varit så sugen på att blogga, har även funderat på att lägga av eller att man skulle starta upp en ny blogg där man är helt anonym. Vi får väl se vad jag hittar på för något.
 
En dröm som jag hade sprack här i maj, men nästa år tar jag tag i det igen, för så lätt ska jag inte ge upp. För hur som helst finns det dom som har det värre än mej. Men annars är det bra med mej har även nya drömmar som ska väl förhoppningsvis hända i år.
Just nu så njuter jag av min ledighet och ikväll ska jag på mitt möte som jag går på varannan tisdag som jag får en hel del energi av att gå på, ser alltid framemot dom tisdagarna. För snart kommer det bli sommaruppehåll. Då börjar vi om igen på hösten.
 
Nu ska jag ut och hänga upp tvätten i detta kalla vädret hihi.
 
Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0