Friday diary

Woohoo äntligen fredag och ledig helg. Den här helgen ska jag verkligen njuta av för nästa helg jobbar jag.
Finns en risk att det kan bli en tidig kväll för mej, eftersom jag har nästan inte sovit något inatt.
Sen så har jag även jobbat idag. Av nån konstig anledning varje gång jag ska öppna så kan jag inte sova för jag tror hela tiden att jag ska försova mej. Så man var lite som en zomibi imorse/natt, steg nämligen upp 04 och jag hade inte somnat förrän klockan 01.
 
Vad ska ni hittat på för nått trevligt idag? 
Vi kör fredagsmys som vanligt, ska fota kvällen och den goda middagen som vi ska äta. Kvällens meny innehåller oxfilé. mums hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0