Roses everywhere!

Dags att visa rosorna som jag köpte hem förra veckan, Det blev hela 4 st buketter. Som jag kunde sätta ute lite överallt i huset.
 
 
Jag blev så nöjd med den här stilleben och just att det är så här jag vill ha i mina små vaser med en ros i.
 
 
Jag har som blivit helt inne på rosa roser. Och det ska vara en speciell rosa färg, inte vilken som helst.
 
 
Mera rosa roser, sen har jag dom vita roserna i bakgrunden.
 
 
Och dom sista rosa roserna, det blev även en stilleben här också.
 
I veckan så har jag faktiskt inte köpt nå nya snittblommor för dom är fortfarande så fina. Jag har även kommit hem med vita hyacinter, men dom får ni se en annan dag för dom har inte börjat slå ut än.
 
Att man kan bli så glad över snittblommor?! Jag tycker att det känns så lyxigt att ha sånt i sitt hem. Nu ska jag börja förbereda middagen. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Mmmmmmm älskar rosor!

Svar: Samma här =)
Nina

2014-11-26 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0