Friday diary

Idag bestod min träning av snöskottning, fy f-n den sämsta snön som man kan få, dvs blötsnö. Jag har inte heller fått bort all snö så jag måste ut igen för att ta det sista. Min sambo och alla andra tror att det kommer regna bort för vi ska få det varmare i veckan. Nu måste allafall min kläder torka.
 
Nu ska vi till det roliga, det är ju fredag woohoo. Men jag ska jobba i helgen men vi ska ändå ha fredagsmys idag. Vilken meny vi har för kvällen, bara äta gott och dricka gott. Vi ska även testa årets Blossa, kan behövas när det är sånt här väder.
 
Jag ska även testa ett nytt tilltugg att göra får se om det är så gott som alla andra säger att det är. Det är mycket enkelt tilltugg som går fort att göra.
 
Ha en super härlig fredag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0