Lördags middagen!

I lördags åt vi så mycket gott och drack gott. Så man hade huvudvärk i söndags. Och jag som ska ha en tjejfest nu på lördag hihi, sen tror jag att det blir att fortsätta att göra uppehåll för vin och sånt hihi.
Nu ska ni få se att det goda vi drack och åt.
 
 
Årets sista rosé champagne.
 
 
Tilltugg måste man ha, jag är som svag för det hihi.
 
 
Mer champagne så klart.
 
 
Godaste bubblorna.
 
 
Pilgrimsmusslor, enkelt och så gott till förrätt.
 
 
Amarone vin så klart till middagen. Renfilé med palsternackspuré, kantareller och kantarellsås.
 
 
Efterrätt blev friterad camembert med hjortronsylt.
 
Allt var så gott, riktig lyxmiddag.
Imorgon ska jag åka och handla allt för min tjejmiddag till lördag får se vad jag ska hitta på. Men nått från denna middag kommer dyka upp igen på lördag och det kommer bli så kul!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0