My life!

Vilken måndagmorgon man hade, den började inte bra. Var på bilprovningen och jag blev inte godkänd eller bilen blev inte godkänd som sagt. Så nu ska man besikta den igen om en månad, så det betyder mer pengar ut på bilen, men man behöver den verkligen och den är ju så fin hihi. Sen väntade ett trevligt brev på mej om fastighetsskatten som vi alla vet ska höjas nästa år för dom som har hus. Och där säger jag skit, men jag har även sagt på ett ironsikt sätt att det är tur att det inte drabbar nån fattig. Aldrig ska man få vara glad.
 
Men det är tur att jag hade en sån rolig lördag med tjejkompisar. Jag bjöd på en middag och vi hade så roligt och det här kommer vi fortsätta med, för som jag sa till dom så hade dom ingen aning vad dom tackade ja till när dom kom på min inbjudan. Jag/vi har nämligen startat upp att vi ska ha tjejmiddagar 4 gånger per år, så alla kommer få ha en middag hemma hos sej och det var dom med på så det känns riktigt super kul för vilket prat vi hade, det är stor skilland att bara vara tjejer och inga killar är med. Mycket tjejsnack så nu måste vi bara kom på ett namn, för vi måste ju heta något hihi. Kommer visa mer bilder med ett eget inlägg.
 
Nu ska jag ta och kolla igenom min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0