Wohoo

Äntligen fredag, men det känns inte så. Åkte på jobb imorgon fast det är min lediga helg. Men vad ska man göra. Kan säga på 18 dagar så har jag bara varit ledig i två dagar, det är därför det har varit så tyst om mej. Så jag har inte haft nått liv och sen så har jag inte heller haft nån aning vad det har varit för dag hihi. Men efter lördag går det tillbaka till det vanliga.
 
Imorgon efter jobbet så kommer det smälla, vilken lördag vi ska ha. Det blir både Champagne och Amarone vin till den goda middagen som vi ska äta. Det blir första gången jag dricker efter mina 6 veckors uppehåll.
 
Nu måste jag fortsätta och förbereda ett tilltugg som jag ska ha imorgon hihi.
Sen blir det att se Idol och lyxa till det med en Kalix löjromstoast och fredagsrosorna är på plats, kan det bli bättre fredag! hihi.
 
Nu är det färdigt ledigt från min blogg, kommer bli bättre här framöver så stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0