Friday diary

Oj, vad jag har hunnit med att göra mycket denna dag, kört tre tvätt och jag har kunnat ha dom ute på tork så det var härligt. Började tillomed putsa fönster, bara utvändigt eftersom invändigt kan man göra nån annan dag då man är inte så beroende av vädret. Sen har man städat inne.
 
Nu väntar kanske årets sista grillning med webern. Köttbit och pommes och så halloumi, sen blir det lite ostbitar till efterrätt. Det blir en lugn och avslappande fredag, det gillar jag för då är man redo för att jobba i helgen. Men det är tur att man slutar tidigt på lördag och söndag så man hinner göra lite roliga saker i helgen också hihi.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: yasmine mamma till dennis

ja sådan tragisk sjukdom.
misste min man och sonen sin pappa... så förjävligt.
men mest pga nonchalanta läkare.
Hoppas du får en mysig kväll här ska det fredagsmysas nu
kraam

Svar: Tack så mycket, hade en jätte bra helg =) Kram
Nina

2014-09-05 @ 19:45:22
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: bexollila

sv de va härligt :D

Svar: Kan förstå det =)
Nina

2014-09-07 @ 21:40:19
URL: http://nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0