Saturday diary

Idag har man jobbat och som vanligt så hade jag svårt att somna igår kväll, för inatt har jag vaknat varje timme och det är riktigt jobbigt. Men jag vet att jag kommer sova mycket bättre inatt och det är tur. 
Är även så glad att jag har hunnit vara ute i detta go väder som Luleå har bjudit på idag. Har tillomed skottat snö, för jag vill hjälpa till våren hihi.
 
Ikväll blir det lugnt eftersom jag ska jobba imorgon också. Och vet ni vad jag måste bara skriva om att ankan var riktigt god som vi åt igår, men som vanligt får det ett eget inlägg.
 
Nu fortsätter vi och njuter denna lördag eller hur?!

Kommentarer
Postat av: fanny ahlm - hörselskadad

fin blogg, allt bra annars ? =)

Svar: Tack så mycket! =) Det är jätte bra med mej, hur är det med dej? =)
Nina

2015-04-11 @ 17:45:16
URL: http://nouw.com/ahlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0