Thursday diary

 
Min gamla porslinsblomma blommar för fullt så det doftar helt underbart i rummet.
 
Efter jag hade skrivit mitt inlägg i morse så försvann nästan solen för nu har vi mulet så det blir en innedag idag också. Så jag är glad att jag passade på att handla på morgonen. Så nu kan jag göra vad jag vill hihi.
 
Min mamma kommer över till middagen idag, så vi får äta middag tillsammans nu när min sambo och min pappa ska bort. Så då får vi snacka med varann och så följer vi tv-serien Badhotellet, följer ni den serien
Jag tycker att det är en jätte bra serie, men det är väl för att jag gillar det årtionde det utspelar sig i. Har ni inte sett det än, så är det dags att börja följa det nu! Kommer även en tredje säsong.
Så ikväll blir det att se det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Jag gillar också serien,den är liksom mysig på nåt sätt.

Svar: Vad kul att man är inte ensam om att gilla serien =) Det är bra att det ska bli en till säsong =)
Nina

2015-04-10 @ 08:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0