Tuesday diary!

 
Denna pionen hade min mormor i sin trädgård, saknar att få pioner av henne.
 
Var lite trött som vanligt när jag kom hem från jobbet, men nu är jag på G igen. Blev mycket piggare efter en dusch.
Håller på fixa mej för ikväll ska jag bort på trevligheter och få lite extra energi hihi. Först hade jag inte tänkt gå men nu känns det bra och att det ska bli roligt bara få koppla av och snacka massa.
 
Måste erkänna att jag är lite dagvild också, för det känns mer som att det skulle vara torsdag idag, men det är för jag är i en jobbarvecka gick på i lördags och jobbar till fredag och jag har bara öppningar. Det är därför jag är så trött vid den här tiden, för man har hunnit att varav ner sej.
 
Nu ska jag fortsätta och fixa till mej, ville bara säga Hej till er!
 
Jag hoppas att ni kommer få en UNDERBAR kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0