Monday diary

Ny vecka och snart ny månad. Ska jag skriva hjälp eller vad kul. Jag fyller år imorgon, 34 år. Så idag är det min sista dag som 33 år.
Var och tränade idag på morgonen kondition och då fick jag skriva in för sista gången på löpbandet att min ålder är 33 år. Nu ska jag vända det här till något positivit. För min ålder är bara en siffra och jag känner mej som 25 år hihi. Och jag får visa leg på bolaget!
 
Eftersom det är min födelsedag imorgon så är det fullt upp som gäller idag. Måste fixa prinsesstårta, min favvo tårta av alla. För jag är en prinsessa haha. Städa är det även som gäller eftersom det kommer folk som vill fira mej. Som sagt fullt upp.
Jag fattar inte varför jag inte tycker att det är kul att fylla år längre, tidigare så längtade man och nu vill jag bara stoppa klockan och säga vänta nu...
 
Imorgon så händer det något annat kul och det är Internationella matmarknad, det betyder shoppa! Ska öka min Chanelsamling och så vill jag komma hem med macarons.
 
Jag hoppas att ni har en bra start på den sista dagen i augusti 2015!
Tänk på att veckorna går fort, snart är det helg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0