Godmorgon

Har ni det bra i julhelgen? Jag har fått vara ledig hela julhelgen och jag kommer inte ihåg när jag senast var det. Så min sista jobbardag var på onsdag den här veckan. Och nästa vecka blir det bara tre dagarsjobb för mig, har jag sagt det att jag älskar mitt nya jobb?!
 
Jag har sagt upp mej på mitt fastajobb som jag har haft i nästan 10år, jag vill verkligen satsa på det här nya jobbet och så trivs jag otroligt bra där och vilket schema jag har fått, man känner sig verkligen priviligerad.
 
Ikväll ska jag ut och äta med mina vänner och min sambo det kommer bli roligt och få prata massa. Vi har mycket att ta igen.
 
Ha en super härlig Annandag Jul!

Kommentarer
Postat av: gaby

ha en trevlig kväll med dina kompisar. kram

2015-12-26 @ 13:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0