Fredag den 20 februari!

Gårdagen bjöd mycket på det som jag redan hade i frysen och kylen. Men självklart kompletterade jag lite med saker som jag handlade igår.
 
 
Kvällens bubbel Schlager Prosecco till tilltugget/småplocket.
 
 
Tilltugget/småplocket.
 
 
Stor gröna oliver, salami, kryddiga snurror.
 
 
Kalix löjromstoast.
 
 
 
Kvällens rödavin, Edward Blom.
 
 
Kvällens huvudrätt, Oxfilé med potatis och rotfruktsgratäng och kantarellsås.
 

Jag var som vanligt nöjd med maten och röd vinet var faktiskt riktigt gott, passade bra till en köttbit. Edward Bloms vin är en beställningsvara på Systembolaget. Även Schlager Prosecco är en beställningsvara, men fick höra att dom ska börja ta hem den nu på Systembolaget ute på Storheden, så nästa vecka kanske den finns att köpa där!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir hungrig

Svar: Allt var verkligen super gott, gillar såna fredagar =)
Nina

2015-02-22 @ 12:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0