Friday diary

Äntligen fredag och min lediga helg. Vad det känns super skönt!
Imorse gjorde jag bort att åka och handla samt blev det nya snittrosor, fast jag har även kvar rosor som jag köpte förra helgen.
 
 
Nya rosa snittrosor. 
 
 
Ny blomma i min kopparkruka, tog död på kaktusen som jag hade där förr. Rosor som är från den 31 januari.
 
 
Kvällens meny kommer bli super bra, hittade oxfilé i frysen. Så det blir det till middag med en god potatis rotfruktsgratäng till. Jag kommer verkligen ha en trevlig helg, ser dessutom framemot morgondagen när jag ska på tjejmiddag.
 
Ha en super härlig fredag och njut av något gott ikväll!
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Fint du gjort.Trevligt med blommor man blir glad.Du ska ha en fin helg!

Svar: Tack så mycket Gaby! Du ska också ha en jätte trevlig och fin helg! Kram
Nina

2015-02-20 @ 15:51:51
Postat av: Hanna Karlsson

Lite fina snittblommor hade inte varit så tokigt!

Svar: Jag älskar snittblommor, det har som blivit att jag köper alltid det till helgen =)
Nina

2015-02-21 @ 09:08:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Lisette Kepp

verkligen snygg sättning på bordet :)

Svar: Tack så mycket! =)
Nina

2015-02-22 @ 16:42:02
URL: http://lajsette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0