Godmorgon

Oj vad det var skönt att få sova ut idag, utan en väckarklocka som ringer. Det blev en tidig kväll för mej igår, gick faktiskt och la mej redan klockan 21:30. Jag känner att jag behöver jätte mycket sömn så jag blir av med denna förkylning. 
 
Som ni märker så funkade inte tricket med att dricka en liter apelsin juice hihi, men jag såg själv med mina egna ögon att det funkade för chefen. Jag kanske började sent med det. Så nu går jag på att ta det lugnt och sova mycket. För på lördag måste jag vara frisk eftersom jag ska på en tjejmiddag, så det ser jag verkligen framemot. 
 
Ha en super härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Fortsätt att krya på dej!

Svar: Tack så mycket! =)
Nina

2015-02-18 @ 14:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0