Godmorgon

Det känns som att jag börjar bli bättre och bättre för varje dag som går. Igår hade jag tänkt ta det lugnt och sova, men det blev inte så, jag började städa istället våra två badrum, det kändes riktigt bra. Fixade även köket så det är jätte fint där, rengjort fläkten med mera. Så då kan jag ju inte vara så sjuk när jag orkar att städa hihi. 
 
Idag blir det att skriva en handlarlista för imorgon så jag åka och handla. Ska även komma på vad vi ska äta imorgon till vårt fredagsmys. Det kan luta åt kött eftersom vi har samlat på oss en hel del kött som vi har i frysen. Så det kan ju vara bra att äta upp det. Men då är det bara tillbehören som jag ska bara komma på till maten.
 
Ha en super härlig dag och vet ni vad....imorgon är det fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0