Godmorgon

Vilken härlig dag vi har framför oss. Solen skiner och det är klarblå himmel. Det känns som att våren har börjat komma, men vi måste komma ihåg att det är bara februari än och vi lär få mer snö. Men i slutet av mars börjar det hända saker. Så det är bara några veckor bort.
 
 
Idag måste jag åka och storhandla ska även köpa snittblommor till helgen. Imorgon blir det att fira Alla hjärtans dag eftersom jag ska jobba hela helgen och slutar först klockan nio på kvällen och då kan man inte göra så mycket. 
 
Jag har inte kommit på än vad vi ska äta för något imorgon, men jag har nån timme till att fundera ut.
Idag blir det att göra en kasslergratäng med smak av pizza, har aldrig gjort det tidigare så det ska bli intressant och se om det är gott. Jag hoppas på att det kommer vara bra.
 
Ha en super härlig dag och en dag kvar tills det är HELG!
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Parkenberg

Lägg gärna upp receptet till kasslern! :D

Svar: Jepp, jag kommer lägga ut receptet senare idag =)
Nina

2015-02-12 @ 13:13:57
URL: http://pmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0