Sunday diary

Har ni överlevet Alla ♥ dag och helgen?
Jag har blivit mer sjuk, men jag är super glad över att jag byte till morgon passet istället för att jobba till ikväll. Men det har inte blivit så mycket sömn för mej inatt, eftersom jag får alltid problem att somna på kvällarna när jag ska upp tidigt. Det har bara blivit tre timmars sömn. Igår slutade jag ju 21 så då såg jag på Melodifestivalen efteråt. Ja vad ska man säga om låtarna, har inte ännu hittat nån favorit, men kommer väl!
 
Ni ska få se lite bilder från i fredags då vi valde att fira Alla hjärtans dag då istället för igår. Men som vanligt får det ett eget inlägg. Det var lite jobbigt i fredags när jag inte riktigt kände mej på topp, blev en tidig kväll.
Men mina föräldrar firade igår deras 45-års bröllopsdag, undrar om man själv kommer kunna knäcka det hihi. Måste bara se till att vi gifter oss snart hihi.
 
Ha en super härlig söndag och ha även nått söndagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0