Wednesday diary!

Onsdag är här, det betyder att vi kommer närmare helgen och det betyder jobb för mej. Igår hade jag verkligen fullt upp, först var jag på en bakningskurs via mitt jobb. Eftersom vi bakar en hel del fikabröd, och nu är det semlor som gäller. Jag kan erkänna att jag är less på att baka semlor, men jag kommer inte ifrån dom för på fettisdagen... herregud vad jag ska få baka då hihi. 
 
Sen på kvällen var jag på logen, det var trevligt för egentligen hade jag nästan inte lust att åka dit. Men jag är glad att jag gick dit, för jag fick mycket energi av att vara där och snacka en massa hihi. Livet är underligt och underbart. Man vet aldrig vad dagarna kan erbjuda. 
 
Kom just på att jag måste vissa bilder från mitt förra fredagsmys, men det får ett eget inlägg så stay tuned!

Kommentarer
Postat av: gaby

Semlor är ju så gott.

Svar: Joo, det är super gott, men inte roligt att baka =) Ha en jätte bra dag!
Nina

2015-02-11 @ 18:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0