Godmorgon i snökaoset!

 
Det här stötte man på när man kom hem igår från jobbet.
 
 
 
OMG vad vi har fått snö, man vet inte riktigt om man ska gråta eller skratta, men jag väljer det sista och skrattar åt detta elände.
Igår började allt och jag är glad att min sambo har skjusat mej till jobbet och hämtat mej för det är en hel del bilar som körde fast igår och även i morse. Så jag är glad att jag är ledig idag och får vara insnöad i hemmet hihi.
 
 
Bilder från idag, snö och snö.
 
Det är som att vi bor i fjällen, och min vovve får verkligen bada i snö det är som att han simmar fram, stackarn.
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,ni är ju insnöade.Det är ju hur mycket snö som helst.Det är inte roligt.Får tänka på våren i stället.Kram.

Svar: Ja visst är det mycket snö hihi, det är helt galet =) Det är bara gilla läget hihi. Kram
Nina

2015-01-30 @ 13:07:10
Postat av: Home2tiny

Men oj med snö här är det vårgrönt o sol, som helt två skilda världar. Ha en fin helg. Kramisar Tina

Svar: Ni har det verkligen härligt att ni får så fort vår, men just nu lever vi i snö igloo hihi. Ha en super härlig helg! Kram
Nina

2015-01-30 @ 13:07:18
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0