Ledig, ledig, ledig

Nu är man tillbaka igen. Är ledig i några dagar. Så detta är min första ledig dag sen i onsdags. Så det första jag startade med var en lång sovmorgon, fast man vaknade första gången redan klockan 06.30, men jag somnade lika fort om igen och sov till nio, det var grymt skönt.
 
Har även hunnit ut en sväng på storheden med mina föräldrar då blev det en fika och jag fick äta årets första semla, så gott det var hihi. Eftersom det blev en slö dag idag så får jag tag i alla måsten imorgon istället, men det gör inget.
 
Nu ska jag fortsätta och njuta! 
Jag hoppas att ni har en riktigt bra dag och njuter av denna nya vecka som vi har framför oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0