Tuesday diary

Vilket väder vi har, det blåser en hel del och snön yr här utanför. Sitter i vår fina inglasning och njuter av att jag får vara inne. Man snart måste jag ut med lillgubben. 
 
Idag har jag haft en riktig skönhetsdag, har haft en inpackning i håret har även peela ansiktet, sen har jag överöst ansiktet med fukt. Jag har verkligen torrt hår och torr hud. Så det är en av mina nyårslöften att ta hand om mej själv. För man blir äldre och det är dags att börja tänka på krämer med mera.
 
 
En bild innan jul, älskar orkidéer.
 
 
Lika fin än idag, fast jag har fått klippa den i två delar.  Så här sitter jag just nu.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Du sitter inte ensam o myser,jag ser din lilla följeslagare,hi,hi.Trist ,nu måste man snart plocka bort julen.Det blir lite tomt.Lite mörkare.Samtidigt är det skönt att det går mot VÅREN. Kram

Svar: Han är med överallt där jag är =) Kram
Nina

2015-01-06 @ 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0