Godmorgon bloggen!

Vilken härlig dag vi har framför oss, jag är ledig och jag känner mej så glad och lycklig, fast det regnar som det gör i stort sett varje dag, mer eller mindre. Men det är bara göra det bästa av dagen.
 
Igår när jag kom hem från jobbet så skyndade jag mej till Jysk, Rusta och Blomsterlandet. Är nämligen ute efter pokalkruka i svart plast, vill ha 3 st. Men så klart när jag kommer på saker som jag vill ha så finns dom sen inte längre så det kanske får bli nästa års letande.
 
Men jag kom iallafall hem med färska kryddor från Blomsterlandet, det blev Salvia, Grekisk oregano, Timjan och Koriander. Gillar att ha färska kryddor i trädgården. Men nu fattas bara sallad.
 
Ha en underbar måndag!
Ni har kanske tillomed semester nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0