Tuesday diary

 
Ett steg närmare till Midsommarafton! Jag har inte så mycket att planera för årets midsommarafton och det är ganska så skönt. Jag följer med och är bara hihi.
 
Idag har jag varit en sväng till stan och lunchat med min vän, alltid lika trevligt. Hade en hel del att prata om och passade på att besöka en hel del butiker. Man går verkligen inte så ofta i stan, gillar mer att beställa från nätet. Jag vet, jag är en datanörd, men det går så mycket fortare att att leta upp på nätet och bara klicka på köpknappen hihi. 
 
På torsdag kommer min sambos familj till oss och vi ska bjuda på middag så det kommer bli trevligt, vi kommer sattsa på grillat och vin, kan inte bli bättre. Men det kommer ändå bli lugnt eftersom jag ska upp tidigt på midsommarafton och jobba som vanligt.
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Önskar dig en riktigt fin midsommar!
Kram NIna.

Svar: Tack Nina! Jag hoppas att du hade en jätte bra midsommar! Kram
Nina

2015-06-18 @ 13:40:24
URL: http://www.awifeamotherawoman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0