Var är du???

 
Försökte fota för att ni skulle få se hur mycket det blåser, men det var svårt så ni får lita på det jag skriver hihi.
 
Jag säger som hela Sverige säger just nu, vart är värmen?! Det här är inte sommar, det här är mer höst för mej. För just nu så har vi storm och det regnar.
 
Vi har ju tagit snörekord i år och detsamma gäller med regnet också så nu hoppas jag på att vi kommer ta solrekord!
 
Det kanske va ändå bra att man har börja bygga på doftljus samlingen, för man kan fortfarande tända ljus på kvällarna, jag hade ju tänkt spara dom till hösten och vintern, men det är bara elda på för det blir lite mörkt när det är så mulet.
 
Ha en härlig junikväll! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0