Thursday diary

Nu börjar man känna sej som en människa igen. Jag har nämligen mått dåligt, vet inte om jag har råkat ut för magsjuka eller bara nått elakt virus i magen. Det har varit riktigt jobbigt för jag har haft en sån kramp och ont i magen. Men nu mår jag som vanligt igen.
Det är därför det har varit så tyst om mej på bloggen.
 
Redan torsdag och snart helg igen. Jag ska jobba i helgen, blir rätt så kul för jag har varit lång ledig så då känns det bra att börja och jobba igen. Så imorgon blir det faktiskt igen fredagsmys, för vi har fullt upp. Eller min sambo har fullt upp så då har man inte tid med sånt, men det är tur att det kommer mer fredagar hihi.
 
Ha en härlig solig dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0