Shoppa!

Det blev en hel del shoppande igår, kan väl inte påstå att det blev direkt billigt, men vad ska man göra hihi. Jag är iallafall nöjd med det som kom hem och jag har lovat mej själv att nu i juni så ska jag inte shoppa något till hemmet eller till mej själv... Fast blommor att ha ute måste jag få shoppa, för det är något som jag handlar varje år, man vill ju ha fint på gården, så det räknas inte med i mitt köpstopp. 
 
 
iittala Festivo.

Jag har ökat på min samling på iittalas festivo ljusstakar, nu fattas bara två st. Och det är den som har fem ringar och åtta ringar. Vet inte riktigt hur jag ska få tag på den som har åtta ringar, verkar vara svår att få tag på för jag har letat på nätet.
 
 
Kähler Omaggio vas.
 
Det blev även en Kähler Omaggio vas och jag tycker faktiskt att den är snyggat i den här silver färgen istället för den som är svart och vit, blå och vit. Jag blev direkt kär i den när jag såg den och jag fick tag på den sista, men det kommer väl in mer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0