Godmorgon

Oj vad jag har fullt upp på dagarna, man skulle kunna säga att nu är det bara jobb som gäller. Jag jobbar jätte mycket. Jobbar 6 dagar på raken sen ledig en dag för att jobba 6 dagar på raken igen. Men kanske nästa vecka att det börjar lugna ner sej, fast jag tror inte att det gör det. Men det är bra att pengarna rullar in nu hihi.
 
Det kanske skulle va bra att få in ett träningspass idag, för nu har det blivit dåligt med träning, förra veckan blev det bara ett träningspass. Och jag är rädd för att det kan bli samma sak den här veckan. Men som sagt jag har fullt upp, är det inte det ena jobbet så är det andra jobbet. Idag är det första gången jag inte har något inplanerat och det känns super bra.
 
 
Bjuder på en bild på min lilla sötnos! För idag ska vi busa och mysa.

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Vilken sötis :)

Svar: Tack! =)
Nina

2015-10-12 @ 09:36:46
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0