Godmorgon

Idag känns det bättre, har åkt på en förkylning. Det började med i tisdags att jag hade ont i halsen sen på onsdag började jag nysa för fullt och gör det än idag. Igår fick jag snyta mej hela tiden och idag så är jag täppt i näsan och jag slipper att snyta mej hela tiden. Så jag antar att jag är på bättringsväg hihi.
 
Det är fredag idag och det känns toppen min enda lediga dag den här veckan för imorgon börjar jag om igen och jobba. 
Det är inte vilken fredag som helst idag för jag ska på mitt hemliga möte igen, känns spännande på vad dom kommer säga för jag har ingen aning. Men det känns som att det kan vara något bra, så ni får fortsätta hålla tummarna åt mej!!!
 
Ha en underbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbar fredag till dig oxå.
Kram

Svar: Tack så mycket! =) Kram
Nina

2015-09-25 @ 17:29:44
URL: http://www.houseforus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0