Godmorgon!

Det blev att stiga upp kl 07:00 och jag drog på mig träningskläderna. Så man har kört ett konditionspass på gymmet. Det är verkligen skönt att stiga upp tidigt för att gå på gymmet, det är synd att jag kan inte göra det varje dag. För det är ingen idé för mig att träna innan jobbet, för det betyder att jag måste åka iväg och träna 04:00 och det har jag inte lust med.
 
 
Gjorde en god smoothie när jag kom hem.
 
Jag har nu blivit helt frälst i smoothie, vad gott det är! Som den här morgonen blev det med mango och ingefära. Men till lunch ska vi lyxa till det med att grädda våfflor.
 
Ha en underbar söndag!
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas du får en mysig söndag :D

Svar: Tack så mycket! =) Detsamma till dig!
Nina

2016-04-24 @ 10:00:05
URL: http://anniicanilsson.blogg.se
Postat av: gaby

m m m m m ,gott

Svar: Den super god =)
Nina

2016-04-24 @ 12:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0