Irriterad

Får se om det här kommer också bli ett konstigt inlägg. För jag är på nått konstigt humör. Jag tänker och funderar för mycket. Och jag vet att jag inte kan påverka något. Det jag tänker på är hur människor/folk beter sig. Alla vi människor har nått slags beteende/personlighet som stör oss. Och jag fattar inte varför jag ska bry mig så mycket om denna person, för jag behöver egentligen inte prata med denna människa. Men jag blir helt irriterad när jag ser den personen och träffa den.
 
Jag måste börja lägga mina tankar åt nåt annat håll. För snart kommer jag väl be den människan dra åt h-vete och det kommer inte se snyggt ut. Nä, det kommer jag inte säga.
Min sambo blir helt less på mig när jag börjar prata om denna människa, men jag vill bara ruska om denna personen. Men som sagt åter tillbaka, jag kan inte påverka denna person och alla ska få vara så som man vill vara. Men jag tycker ändå att man kan inte bete sig som en 3 åring när det handlar om en vuxen människa. Och nått folkvett borde denna person ha, fast det har jag inte sett än.
 
Nu har jag ägnat ett helt inlägg om denna personen. Nu sätter jag punkt för det.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är sådana människor som tar energi. Andas och lägg dövörat till. Kanske inte ska umgås alls med personen om du retar dig så. Onödig energi som går till spillo.

2016-04-28 @ 18:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0