Tjejmiddag hos M!

I februari så hade vi vår tjejmiddag hos M. Och som vanligt fick vi super god trerätters och tilltugg. Som jag alltid skriver om så gillar jag verkligen våra träffar, för vi har så mycket att prata om. Och på tal om det, att den kvällen kom jag hem först vid halv 4 eller var det tillomed 4 tiden, de ni! hihi.
 
 
Bubbel och tilltugg, som va jätte goda och en av dom sorterna var lite styrka i.
 
 
Tillförrätt blev det en röra med melon, philadelphiaost och creme fraiche med lufttorkad skinka omlindad.
 
 
Varmrätt blev det rostbiff, potatisbakelse med championsås.
 
 
Efterrätt en super god kladdkaka med krispigt täck på.
 
Menyn var verkligen super god och jag kan säga att jag har testat på några gånger att göra potatisbakelsen och championsåsen. Går så snabbt att fixa såsen och potatisbakelsen. Så det kan jag rekommendera!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0