Wednesday diary

 
 
Det känns underbart att det är onsdag idag, för det innebär att snart är det helg hihi. Jag tycker att dagarna går jätte snabbt. Men jag ser ändå fram emot helgen, det kommer bli lugnt även denna helg som förra. Min sambo jobbar för fullt, för den här perioden har dom fullt upp nu när det är vår.
 
Jag tycker även att det är härligt att vi har börjat få långa ljusa kvällar och nu är det inte så länge kvar tills vi har ljus dygnet runt. Det märks att man orkar vara upp längre när det är ljust ute.
 
, nu sa jag börja skriva inlägg om tjejmiddagen som jag var på i februari, det var ett tag sen hihi. För nu i maj har vi nästa tjejmiddag hos L. När det blir sommar är det min tur, för jag vill ha då min middag. Och på tal om det har jag skrivit att jag ska ha 4 veckors semester i sommar och det ska bli så härligt, har inte haft semester på ca 8-7 år sen senast.
 
Ha en super härlig kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0