Men hej på dig!

Wow, va kul att se att ni tittar fortfarande in här. Det har varit en lååång paus. Sista inlägget är från den den 27 april och då var jag så irriterad hihi. Och vad har hänt, kan väl säga att jag är inte längre irriterad på den personen, vi kommer riktigt bra överens nu. 
 
Jag jobbar för fullt och jag har hunnit ha ledigt i 4 veckor. Man kan säga att jag hunnit med att jobba två veckor och man är fortfarande lite kvar i ledighetslunken. Men nu är det helg och det känns skönt, så nu blir det fredagsmys!!!
 
Ha en fantastiskt fredag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar ju dina inlägg☺
Ha en underbar tisdag!

Svar: Det var kul att höra =) Tack så mycket!!!
Nina

2016-08-16 @ 14:23:26
Postat av: gaby

hej på dej själv.Har du tagit paus igen

Svar: Det blev så hihi
Nina

2016-08-28 @ 14:07:48
Postat av: gaby

trevlig helg kram

Svar: Tack detsamma! Kram
Nina

2016-09-09 @ 21:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0