Godmorgon!

Oj vad jag och min sambo somnade tidigt igår. Vi somnade i soffan och vaknade när klockan var 21:30 och då bestämde vi oss för att gå sova. Man var verkligen trött, men jag stiger upp och tidigt på morgonen. Som idag vaknade jag klockan 05:00 men det tog inte så lång stund så somnade jag om igen. Men nu är jag vaken och pigg hihi.
 
Ikväll ska jag och min sambo har en dejtkväll med varann och det ska bli super trevligt och mysigt. För vi ska ut och äta på Tapas de Papá, vi har aldrig varit där tidigare så det ska bli intressant. Sen så älskar jag tapas hihi. Som ni vet så är service jätte viktigt för mig, jag vill ha bra service när jag är ute och äter på restaurang så vi får se om det håller mitt mått.
 
Ha en S.U.P.E.R härlig lördag! 
Och rå om varann!

Kommentarer
Postat av: gaby

sover du fortfarande hi,hi.

Svar: Det känns som det hihi =)
Nina

2016-02-14 @ 15:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0