Annandag påsk!

har vi kommit till påskens sista dag för iår. Och det har varit så skönt att få vara ledig, skulle gärna vilja vara ledig fler dagar hihi, speciellt nu eftersom jag har nog börjat bli förkyld. Nyser och får snyta mig hela tiden. Känns inte kul att börja bli sjuk.
 
Annars då, så har jag haft en bra påsk. Förutom att min vovve blev dålig i fredags, men nu är han som vanlig igen. Han har haft nån slags magsjuka, diarré och spya. Så jag är verkligen glad och tacksam att han mår bra nu!
 
Just ja, glömde skriva att jag steg upp 05:00 imorse, så jag har börjat bli lite trött nu, får nog ta en liten powernap. Men det är ganska bra att vända tillbaka dygnet eftersom imorgon blir det att jobba. Tur att det är bara 4 dagars jobb till veckan så man får vila upp sig igen hihi. Men nästa helg ska vi ha middagsgäster. Som sagt våra liv går i 110% och det har börjat kännas.
 
Mina fina läsare ni får ha det en underbar dag och njut av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0