Lördag den 12 mars 2016

Det blir verkligen en hel del bloggpauser för mig. Men det är väl så nu när man jobba heltid och att man jobbar måndag-fredag. För på helgerna så är det alltid inplanerade saker. Mitt liv går verkligen på 110% dygnet runt hihi. 
Sen så har jag fått höra av min sambo att jag har börjat prata mycket i sömnen. Det verkar som att det är alltid på fredagar hihi. För nu inatt har jag pratat i sömnen igen och det är visst alltid om mitt jobb haha. 
 
Idag ska vi ha middagsgäster så det blir trevligt, så egentligen har jag inte tid att sitta här vid datorn för jag har en hel del saker att förbereda samt att städa.
 
 
En sak är synd är att vi kommer missa Melodifestivalen för jag tror inte att dom som kommer till oss vill se på tv hihi. Men jag kan avslöja att jag gillar Frans samt Ace Wilder. Hon har ju den bästa showen, tycker iallafall jag!
 
Ha nu en super härlig dag!
Solen skiner över oss idag och det är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0