Life update!

Nu var man här igen. Sist jag skrev var i början på augusti. Vad har hänt sen sist? Det har inte hänt så mycket förutom en sak som jag än så länge håller tyst om men jag hoppas att jag kan snart dela med mig om det.
 
Jag har faktiskt en förklaring varför jag har hållt mig borta så länge från bloggen. Jag har inte mått så bra både psykiskt och fysiskt. Det är faktiskt otroligt jobbigt att må dåligt. Jag har kommit ut med det mer och mer för jag märker att människor i min närhet tycker att jag beter mig skumt, sen framför allt det viktigaste är man ska inte skämmas att man mår dåligt.
 
Vi kan ta ett ex en av mina största hobby har varit att jag gillar att planera fester och middagar, men nu hater jag det, tycker även att det är svinjobbigt. Jag kan även tycka att det är jobbigt att umgås med folk, speciellt med folk som jag har svårt för, då blir det bara värre, för jag har varit duktig tidigare att bara blunda och skita i dom, men nu kan det störa mig otroligt mycket. Har även blivit paronid, litar inte på folk. Sen framför allt så är jag känslomässig, kan börja gråta typ när som helst och om vad som helst.
Jag vill ha tillbaka mitt liv helt enkelt och må bra och få vara lycklig.
 
Men hemligheten som jag går och väntar på hoppas jag kommer lösa många problem eller jag vet att det kommer lösa en hel del. Så jag försöker att vara positiv och tänka på det bästa. För jag vill inte må så här. Och svaret är JA jag har nåt botten och försöker att komma upp till ytan igen. 
 
Nästa inlägg ska vara mer positiv, men nu ska jag sova.
Jag hoppas att ni har haft en bra dag och imorgon är det fredag och det känns otroligt skönt!!!
 
Stämmer verkligen in på mig, har varit så sen ett år tillbaka, men som har blivit värre och värre.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har vänner runt omkring dig som finns där för dig. Jag hoppas innerligen att du får börja må bra igen.
Styrke kramar och hoppas det går din väg

Svar: Tack Linda, jag tar verkligen ett steg i taget =) Vissa dagar är det jätte bra, sen hamnar man i botten igen. Stor kram
Nina

2016-11-22 @ 20:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0