Sunday diary!

Har ni haft en bra midsommarhelg? Jag har haft en riktigt lugn och skön helg. Men imorgon är det tillbaka till jobbet. Jag kommer inte ha nån semester iår, för jag har inte hunnit att jobba in nå dagar än, så nästa år blir det att ta semester. Men jag har så tur att jag jobbar mycket oregelbundna tider, så med det får jag mycket ledigt ändå, så det är perfekt.
 
Jag hann aldrig berätta till er i maj att jag och min sambo åkte iväg på en liten road trip den 19 maj till 21 maj, vi var till Åre nämligen. Det ska få ett eget inlägg. Jag måste säga att jag uppskattar verkligen att åka i väg på en road trip. Åre kommer vi nämligen besöka igen om nått år hihi. Vi har en till liten road trip som vi ska i juli, man behöver inte alltid åka iväg så långtbort, men det berätta jag också mer om ett eget inlägg.
 
Ha en super härlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0