Monday diary!

Ni ska bara veta vad jag räknar ner tiden till min långledighet. För nästa vecka blir jag långledig och det känns grymt skönt. Det har gått jätte bra att jobba idag och det är tur att jag gillar mitt jobb så mycket så som jag gör. Tycker även att tiden går snabbt när man jobbar.
 
Ikväll händer det inte så mycket. Jag håller nämligen på tvätta och byta sängkläder så man kommer sova som en prinsessa hihi. Varför är det alltid så skönt att byta sängkläder?! Sen sover man så mycket bättre oxå, men jag längtar tills man kan hänga ut tvätten på tork. Men nu färdigt pratat om det.
 
Min sambo har det ganska mycket på sitt jobb nu, så det betyder att jag får egen tid och det är oxå helt underbart. Jag blir som trevligare när jag får ha egen tid och just det här med egen tid så spelar det ingen roll vad jag gör. Som dom senaste veckorna så håller jag på organisera om i mitt hem och har även rensat i skafferiet, frysen och kylen. Så nu när vi handlar så tänker vi igenom på vad vi köper, för inget ska hinna bli gammalt eller så. 
 
Men nu ska jag gå och hänga upp tvätten, så jag hoppas att ni har haft en underbar måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0