Sköna maj!

Det känns konstigt att sitta här och skriva igen. Det har gått några månader sen sist hihi.
Mina dagar bara svischar förbi för jag jobbar jätte mycket. Som ni vet bytte jag ju jobb i slutet av dec 2016 och jag är fortfarande kvar på det jobbet. Jag är väktare. Man kan säga att jag har olika arbetstider och ofta långa skift. 
Men den här helgen har jag varit ledig och det har varit skönt, för imorgon börjar en ny jobbarvecka. Fast jag ska bara jobba må-fr, så det är inte dåligt.
 
På tal om helt annat! Vad det känns underbart att det är maj nu, men jag måste säga att iår är våren verkligen sen här uppe i norr. Vi har hittills bara haft en dag då vi hade 18, det var underbart!!! Men nu idag började det snöa, men det slutade ändå snabbt, men vi har jätte mycket snö i vår trädgård mot vi hade förra året då vi inte hade nå snö kvar. Jaja, man får hoppas på att det bli en fin sommar.
 
Men vet ni vad! Jag och min kära sambo ska till Åre snart, jag längtar så otroligt mycket, vi ska bara ta det lugnt och bada och bara ha kul. Jag älskar ju road trip. Sen är det kul att bara få komma bort eftersom jag ska inte ha nån semester iår eller man kan säga att det blir min semester hihi.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0